0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نحوه ارسال محصولات

نحوه ارسال تمامی محصولات فروشگاه ساعت زمان ایران به استفاده از روش های زیر ارسال میشود.

تمامی محصولات هنگام ارسال بیمه میشوند و در صورت بروز مشکل شما میتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید و با فروشگاه تماس بگیرید.

شرکت ملی پست

بدون شک، هر زمان که صحبت از روش‌های ارسال کالا در میان باشد، پست اولین نامی است که به ذهن همه خطور می‌کند. برای استفاده از خدمات شرکت ملی پست، کالای خود را به دفاتر پیشخوان دولت می‌برید و در آنجا، محصول را بسته‌بندی و نحوۀ ارسال را مشخص می‌کنید. این شرکت به شما اجازه می‌دهد به ۳ روش مختلف بسته را برای مشتری بفرستید:

  • پست سفارشی

رایج‌ترین خدمت این شرکت، پست سفارشی است. در این سرویس، مشتری در بازۀ زمانی 5 الی‌ 7 روز خرید خود را تحویل می‌گیرد و حداکثر وزن بار هم می‌تواند 40 کیلوگرم باشد. مدت‌زمان آن طولانی به نظر می‌رسد؛ اما در عوض، هزینه‌ای پایین‌تر از شیوه‌های دیگر دارد.

  • پست پیشتاز

پست پیشتاز، سرعت خوب و هزینۀ معقولی دارد و به همین‌ دلیل، روشی محبوب در بین کسب‌وکارها محسوب می‌شود. در این شیوه، تمامی اقلام با حداکثر وزن 25 کیلوگرم پذیرفته می‌شوند و ظرف مدت 24 تا 72 ساعت به مقصد می‌رسند. پست پیشتاز هزینۀ بالاتری نسبت به پست سفارشی دارد؛ اما مشتری برای مدت زیادی منتظر نمی‌ماند و راضی خواهد بود.

  • پست ویژه

پست ویژه سرعت بالایی دارد و بستۀ شما را در عرض 10 تا 24 ساعت به دست گیرنده می‌رساند. این سرویس در مقایسه با روش‌های قبل هزینۀ بالاتری دارد. در شرایط اضطرار و زمانی که سرعت دریافت بسته برای مشتری اهمیت زیادی دارد، می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

شرکت پست در تمامی حالت‌ها براساس میزان ارزش مرسوله، آن را بیمه می‌کند. ارزش واقعی مرسوله در هنگام تحویل به پیشخوان پرسیده می‌شود و با توجه به آن، مبلغی را هم در فاکتور نهایی به بیمه اختصاص می‌دهند.

تیپاکس

برای استفاده از خدمات تیپاکس، با نزدیک‌ترین دفتر نمایندگی آن تماس می‌گیرید و درخواست خود را اعلام می‌کنید. می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن مای تیپاکس هم به ثبت برسانید. در نهایت، مأموری در محل حاضر می‌شود، محصول را بسته‌بندی می‌کند، تحویل می‌گیرد و به دست گیرنده می‌رساند.

زمان ارسال بسته با تیپاکس به فاصلۀ بین مبدأ و مقصد بستگی دارد؛ اما اصولاً بین 1 تا 4 روز کاری متغیر خواهد بود. هرچند در طول این فرایند، وضعیت بار به‌طور پیوسته از طریق پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع‌ داده می‌شود.

یکی از خدمات جالب تیپاکس این است که با سازمان‌ها و فروشگاه‌ها قرارداد می‌بندد و پلتفـــرم Tipax-e را در اختیارشان قرار می‌دهد. به این ترتیب، مجموعه‌ها می‌توانند سفارشات خود را یکجا بفرستند و آن‌ها را هم‌زمان در پنل خود مدیریت کنند.

این شرکت بسته به ارزش مرسولات، آن‌ها را بیمه می‌کند و در تعهدات خود آورده است که در صورت آسیب، جبران خسارت خواهد کرد. هزینۀ نهایی پست مقدار ثابتی نیست و با توجه به وزن حجمی بسته، مسافت و مبلغ بیمه محاسبه می‌شود. در سایت Tipaxco می‌توانید این پارامترها را وارد کنید و از تعرفۀ پایانی آن آگاه شوید.

اسنپ‌‌باکس

شرکت اسنپ هم با استفاده از پیک موتوری خود در این حوزه به شما کمک می‌کند. خدمات آن به‌صورت درون‌شهری است و در حال حاضر تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، کرج، تبریز، اهواز، کرمان و یزد را تحت پوشش دارد.

ثبت سفارش در آن فقط در اپلیکیشن و صفحۀ وب اسنپ‌باکس ممکن است. بعد از ثبت درخواست، بسته توسط مأمور اسنپ‌باکس از شما دریافت و با موتور یا خودرو به مقصد فرستاده می‌شود. امکان ثبت درخواست در طول 24 ساعت روز در اسنپ‌باکس فراهم است و همواره می‌توانید محل بسته را به‌صورت لحظه‌ای در نقشه رصد کنید. پس از تحویل بسته به گیرنده هم پیامی دریافت خواهید کرد و خیالتان بابت رسیدن بار راحت می‌شود.

همینطور برای اینکه تمامی نیاز های شما مشتری عزیز رو براورده کنیم شما میتوانید که از دیگر شرکت هایی که مسئولیت جابه جایی بسته شما را دارند استفاده کنین.